اوچ

تاسیس ۱۳۸۴

اوچ

تاسیس ۱۳۸۴

الاطلاعیه هجرت

اوهوی خواجه آروین گزوینی آگاه باش که مورخ ۷فروردین عازم هستیم پس کنون کوله بار خود را بسته و بر ره نشته تاعزم سفر کنیم

کنون که حاج شیخ ذبیح بنده را در کف هجرت به ترکستان از بهر مشاهده کسوف گمارده پس رهی بر ما نباشد جز سفر به کاشان

لیک ما نیز تاریخ هجر خود را از بهر او تغییر نداده تا او نیز اندر کف کاشان بماند .

منبع:باشگاهستان الخبریه الشیخ امیرحسین

نظرات 4 + ارسال نظر
پیمان سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:46 ب.ظ http://gorgeous.persianblog.com

سلا.آرزوی داشتن سالی بدون غم برای شما دارم.مطلب جالبی بود اما منظورش رو نفهمیدم.به وبلاگ من هم سر بزن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ق.ظ

بابا آخه عمو یمان وقتی منظورش رو نفهمیدی ، آخه واسه چی میگی مطلب جالبی بود ؟ ها ؟ بابا سال عوض شد تو عوض نشدی ؟ دست بردار از این تارف تیکه اره کردن کسایی که حتی یک بار هم ندیدیشون . با کمال احترامات واصله برای عمو یمان .بویروز کسوف .

بویروز کسوف چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:31 ق.ظ

آقای شیخ امیر غوربان جان .آخه ددست من که نیست . من به جهنم ، کسوف هم به جهنم . به ملت که نمیتونم بگم برین من کار دارم . تازندش هم روز کسوف رو نمیشه عوض کرد اما کاشان کاری رو میشه . در هر صورت من که برگشتم حتما یه سری به کاشان می زنم . اگرم شماها هم بیایین که خیلی خوب میشه .

آرزو چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ب.ظ http://harfhayearezoo.blogfa.com

سلام
بهروز مطمئن باش دیگه به کاشون رات نمیدم. من نمیدونم تو چه جوری به خودت جرات دادی کاشونو ول کنی بری ترکستان.
این آخر توهین بوده به من و مقدساتم.
به مقدساتم قسم حالتو وگیرم.D:D:D:D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد